Amb esquis "El Puigpedrós"

La fam d'aprendre m'ha animat a aixecar-me molt d'hora i marxar cap a la Cerdanya per calçar-me un cop més els esquis de manera egoista. Vaig deixar de gaudir d'un dia de muntanya anticiclònic i amb una maravella de paissatge que aquest hivern ens està regalant. Ahir em vaig aborrir moltíssim degut a la meva sol·litut, una activitat sense sentit, tant que vaig decidir tornar a casa i desaprofitar el diumenge deixant de gaudir del lloc.

Però el lloc en sí no es res sense algú amb qui compartir-ho, la forma de veure desde allà dalt no és la mateixa, les sensasions s'interioritzen i la cervessa que et beus quan baixes no està tant bona...

De moment, seguiré somiant amb la llar de foc d'una cabana escalfant les animes engrandides per l'entorn del cim, guarits de la nit amb el caliu d'una conversa, compartint un té calent a l'hotel dels somnis.

2 comentarios:

Becki dijo...

Espectaculars, les vistes des del Puigpedrós...

El dia que vulguis compartir foquejada amb mi ja saps on trobar-me, company! b;)

Nico e Isa dijo...

Amplitud de paisajes y bellos cielos, se ensancha el alma,
un abrazo
Nico