Amb esquis "El Puigmal"

"A pesar de todo, he aprendido de los andaluces la mejor lección: disminuir las necesidades para disminuir las fatigas que cuesta satisfacerlas. Y así he llegado a necesitar muy pocas cosas, y esas pocas, muy poco. Porque la verdadera felicidad no está en tener, amigo mío, sino en ser y en no necesitar".
Paraules de El Negro Muley segons explica Boabdil, l'últim rei de l'Islam a Espanya: el que va entregar Granada als Reis Católics el 2 de gener de 1.942. El Manuscrito Carmesí d'Antonio Gala, fet arribar a les meves mans pel Rubén el meu amic de la Serra de Galliners...

Estàvem afamats de muntanya blanca, amb ganes de treure-li la pols als esquis...

Sobren paraules...

3 comentarios:

Sergi dijo...

Magnífiques paraules!
Quanta veritat...

M'acabo de comprar uns esquis, Javi.
A veure si demà els estreno.

Valentí Zapater dijo...

Ei, Javi, jo també tinc moltes ganes de neu! De moment només he fet dues esquiadetes, però estic intentant muntar un curs de descens per esquiadors de muntanya

Nico e Isa dijo...

Hombre Javi....Por fin...creía que habías desaparecido.
Feliz Año 2010
Nico