Amb esquis "Pic dels Pessons"

Arriba divendres i tot que el temps per dissabte es dolent, comparo diversos partes meteorològics i segons Meteo France per la banda més oriental del Pirineu de cara a diumenge al matí hi ha un espai de bon temps, doncs ara només resta enganyar a algun company per compartir l'experiència, no vull tornar sol ja que apart de ser avorrit, és una mica perillós... Apa, després de fer varies trucades a gent que li agrada l'esqui de muntanya, rebo una trucada d'en Ferran dient-me que ve amb mi, m'alegra el dia, ja tinc company, per cert, ell és un gran coneixedor i apassionat dels Pirineus.

Diumenge fa bo, ens llevem allà a Andorra, sortim de les pistes d'esqui de Grau Roig, ràpid deixem enrere tota la gentada i ens dirigim cap a la portella del Pessons, una canal que divideix el contrafort rocós de la cara nord del Pic dels Pessons i el del Pic de Ribuls, doncs es per allà on decidim pujar, un cop dalt al coll, el vent ens dona la benvinguda i continuem per la cresta observant en tot moment les cornises amb formes capritxoses formades pel vent, avui suposo que hem estat de sort i no trobem ningú, ha sigut la recompensa de confiar en el pronóstic meteorolòlic després d'un dissabte de neu i vent. A la baixada a l'inici de la canal em trec els esquis, i un cop surto de la part estreta d'aquesta i veig que tinc una bona caiguda, m'els torno a posar, avui començo a gaudir de la baixada i de la bona companyia, i gràcies Ferran per la teva lliçó d'esqui.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

No pares mai nen.Aixo es bó,els esquis de perlas,oi?feliÇitats pel blog,un petonas xavier.BERTA.

Becki dijo...

Impressionant, Javi... un cim pendent... que no trigaré en fer. Una abraçada, company!

pepGIRONA dijo...

Eiiiiii berruuuuu!!! jeje
Com molaaaa!! molt ben trovades!! ja saps de que parlo... jeje va avui he estat practicant perque no em fotis gaire canya quant anem on ja saps!!! una abraçada!!

Nico e Isa dijo...

bonito pico Javi,
el año pasado hicimos el corredor de la norte, en cuanto sales de las pistas precioso entorno.