Ice Dreams "La dorada"

Comencem l'any en busca del líquid element en estat sòlid, però sembla que poca cosa hi hà... l'únic lloc que hi hà una mica de gel a Bielsa és a la boca nord del túnel. Doncs ens reunim allà amb en Francesc i en Salva, passem la nit al costat de la llard de foc de la cabana de la boca sud del túnel i a l'endemà veiem el que ja ens esperàvem, un munt de gent, de cordes, de soroll, nosaltres també col·laborem amb aquest espectacle, però de cop i volta em criden, em giro i allà em trobo a Ferran un amic que vem perdre el contacte a l'any 2000, l'escapada ja ha estat de profit, ens expliquem la vida i cap al bar de Parzan... Estic convençut Ferran que tornarem a matinar junts per pujar molt alt.

3 comentarios:

Becki dijo...

Veig que enguany les cascades han guanyat terreny a altres tries... aviam si coincidim per aquestes muntanyes, Javi! Molt bon any!

Anónimo dijo...

De fet no hi ha cap sortida que no haguem picat gel,estem de sort(la vida nos sonrie una vez mas)aixo si petat de escaladors,de fet no hi res que em desmotivi mes que les masses de friquis pujant i baixant fins que la dorada tenia grietes de pam per tot arreu,i per que es va fer de nit si no,la fem caure per agonies.La proxima caminem que la soletat val el caminar i mes.(SALVA)

Nico e Isa dijo...

Si por el sur hace frío, imagino que por esa latitud más aún.
Por lo que veo andas dándole caña al hielo.
Al final no subimos al pirineo y tiramos más al sur con las bicis.
Espero que el año 2009 te traiga montones de bellas montañas.
un abrazo